Monday 19 September 2011

mak aihh cepatnyer turun....hurraaayyy!!!!

Posted by nad nadiah at 7:07 am

testimonial 1 - pengguna PB dah pulih dr sakit pinggang n lenguh2..tahniah!!
testimonial 2 - nad (aku sendiri) -
Kes 1: aku ni mmg ade slipped disk n sejak dari zmn U mmg keje nye duk ulang alik jmpa doc pakar kat HSNZ, k.trg..mmg ubat2 makanan aku lah..doc mmg pnah cdg suh aku opret (adoii!!ngeri gak 2..huhu) tp sejak pakai PB ni hilang dh backpain aku yg mmg lame sgt dh aku tanggung..mggu pertama pakai kaki sblh kanan aku rse cam kna cucuk2 (mmg kaki kanan 2 xde rase,kebas sejak tahun 2007...msalah saraf) tp skang dh ok..klu cubit dh rse sakit..

Kes 2: sejak sthun ni aku de masalah ngan period cycle..kdg dtg 3minggu non stop.dah tu bln dpn xckup cycle lg dh kna blik..bdn mmg byk 'angin'..de gastrik.byk kali dh aku nak pitam kat skolah..once dh pakai PB mmg xbhenti 'angin' keluar dr bdn aku siap muntah angin lagi...(mmg dh byk sgt gas2 toksin lama berkumpul lam bdn aku...huhu)..ble cuci PB pon air rendaman jadi keruh...




air rendaman PB

Testimonial 3 - pengguna yg pakai PB dan minum LACTOLITE dpt menurunkan berat bdan ketika bln Ramadhan yg lepas..tahniah!!


Testimonial 4 - pengguna yang sekian lama menantikan zuriat akhirnya disahkan pregnant slpas pakai PB.Alhamdulillah!



Testimonial 5 - Pengguna setia PB Corset.. 'DULU' dan 'KINI'

-DULU-

Kak Ana (kiri) dan Hanis Haizi (kanan)

-KINI-

tadaaa...inilah Kak Ana sekarang.Hasil penangan pakai Premium Beautiful Corset

ANDA PULA BAGAIMANA???

*credit to kak phi atas sumber2 maklumat di atas

0 comments:

Post a Comment

 

nad's xone Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting